Perhatian

Hadis Nabi Muhammad s.a.w :

"Satu umrah ke satu umrah menghapuskan dosa di antara keduanya, dan haji yang mabrur tiada balasan baginya melainkan syurga."
Blogger TIDAK menyediakan atau menganjurkan apa-apa pakej UMRAH mahupun pakej pelancungan bentuk lain. Sebarang maklumat yang di paparkan di sini adalah sekadar pandangan serta panduan mengikut pendapat admin dan pembaca jika ada pengunjung yang mengalami apa-apa kerugian akibat membaca blog ini adalah menjadi tanggungjawab pembaca itu sendiri. Sebarang komen dalam hal berkaitan umrah back packer adalah di alu-alukan bagi membantu rakan taulan melaksanakan UMRAH secara termurah, bagaimanapun janganlah komen yang boleh menyinggung perasaan mana-mana pihak. Terima kasih dan berkunjunglah selalu ke blog ini.

Malaysian Ringgit Calculator

Carian

Jumaat, Jun 27, 2014

Penyelesaian Masalah Entri SPAM Dalam BLOG

Selamat Malam^^



Beberapa hari yang lalu, blog ary mengalami masalah entri spam yang auto-published seperti yang pernah ary nyatakan dalam entri ini. Spam yang dulunya cuma ada di ruangan comment, kini telah menyerang ruangan entri pula. Sangat mengarut.


Setelah menjalankan 'siasatan', akhirnya masalah entri spam tersebut berjaya diselesaikan. Dah 72 jam berlalu dan tiada entri spam masalah. Masalah spam tiada lagi! *Ala-ala iklan shampoo.



Penyelesaian
Disabled setting "Posting using email". 
Untuk disable, sila ke Setting > Mobile and Email.

SPAM




Sila pilih option "Disable". SELESAI^^


Masalah SPAM

Tiada ulasan:

Catatan Popular



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Visitor Umrah Persendirian