Perhatian

Hadis Nabi Muhammad s.a.w :

"Satu umrah ke satu umrah menghapuskan dosa di antara keduanya, dan haji yang mabrur tiada balasan baginya melainkan syurga."
Blogger TIDAK menyediakan atau menganjurkan apa-apa pakej UMRAH mahupun pakej pelancungan bentuk lain. Sebarang maklumat yang di paparkan di sini adalah sekadar pandangan serta panduan mengikut pendapat admin dan pembaca jika ada pengunjung yang mengalami apa-apa kerugian akibat membaca blog ini adalah menjadi tanggungjawab pembaca itu sendiri. Sebarang komen dalam hal berkaitan umrah back packer adalah di alu-alukan bagi membantu rakan taulan melaksanakan UMRAH secara termurah, bagaimanapun janganlah komen yang boleh menyinggung perasaan mana-mana pihak. Terima kasih dan berkunjunglah selalu ke blog ini.

Malaysian Ringgit Calculator

Carian

Selasa, Disember 16, 2014

Icon Baru

Umrah Persendirian kini menggunakan Telegram sebagai platform untuk perhubungan antara ahli



 Icon Basic





Soalan-Soalan Lazim ini memberi jawapan kepada soalan-soalan asas mengenai Telegram.
Semak FAQ Advanced kami untuk lebih Maklumat berkaitan tek


Soalan : Apakah Telegram? Apa yang saya lakukan di sini?

Telegram adalah aplikasi permesejan dengan memberi tumpuan kepada kelajuan dan keselamatan, ia teramat laju, mudah dan percuma. Anda boleh menggunakan Telegram pada semua peranti anda pada masa yang sama - mesej anda penyegerakkan lancar di mana-mana telefon anda, tablet atau komputer.

Dengan Telegram, anda boleh menghantar mesej, gambar, video dan fail dari pelbagai jenis (doc, zip, mp3, dan lain-lain) kepada orang-orang yang berada di dalam kenalan telefon anda dan mempunyai Telegram. Anda juga boleh membuat kumpulan untuk sehingga 200 orang atau menghantar siaran untuk sehingga 100 kenalan. Akibatnya, Telegram adalah seperti SMS dan e-mel gabungan - dan boleh menjaga semua keperluan pesanan peribadi atau perniagaan anda.


Soalan: Bagaimana anda akan membuat wang daripada ini?

Kami percaya dalam mesej cepat dan selamat yang juga 100 percuma.

Syarikat-syarikat komersial sering menghadapi keperluan untuk berkompromi nilainya untuk keuntungan kewangan. Inilah sebabnya mengapa kami membuat Telegram projek bukan komersial. Telegram tidak bertujuan untuk membawa hasil, ia tidak akan menjual iklan atau menerima pelaburan luar. Ia juga tidak boleh dijual. Kami tidak membina 'pangkalan pengguna', kita sedang membina seorang Rasul kepada rakyat.

Pavel Durov, yang berkongsi visi kami, yang dibekalkan Telegram dengan sumbangan murah hati melalui dana Kubu Digital, jadi kita mempunyai wang cukup cukup buat masa ini. Jika Telegram kehabisan, kami akan menjemput pengguna kami untuk menderma atau menambah tidak penting pilihan yang dibayar.


asal

Tiada ulasan:

Catatan Popular



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Visitor Umrah Persendirian