Perhatian

Hadis Nabi Muhammad s.a.w :

"Satu umrah ke satu umrah menghapuskan dosa di antara keduanya, dan haji yang mabrur tiada balasan baginya melainkan syurga."
Blogger TIDAK menyediakan atau menganjurkan apa-apa pakej UMRAH mahupun pakej pelancungan bentuk lain. Sebarang maklumat yang di paparkan di sini adalah sekadar pandangan serta panduan mengikut pendapat admin dan pembaca jika ada pengunjung yang mengalami apa-apa kerugian akibat membaca blog ini adalah menjadi tanggungjawab pembaca itu sendiri. Sebarang komen dalam hal berkaitan umrah back packer adalah di alu-alukan bagi membantu rakan taulan melaksanakan UMRAH secara termurah, bagaimanapun janganlah komen yang boleh menyinggung perasaan mana-mana pihak. Terima kasih dan berkunjunglah selalu ke blog ini.

Malaysian Ringgit Calculator

Carian

Sabtu, Mac 14, 2015

Perbincangan di PRM4 pada 7 mac 2015 Berkaitan Persedian Umrah cara Persendirian

JOM KITA IKUT BINCANG BERKAITAN UMRAH CARA PERSENDIRIAN DI RUANGAN KOMEN DI BAWAH



SELAMAT datang kepada semua warga baru PRM yang baharu di addkan ke group telegram Persatuan Rehlah Muqoddasah (PRM). Ini adalah group PRM4 dan group ini masih baru.

PRM adalah group perbincangan khusus berkaitan UMRAH terutamanya UMRAH CARA PERSENDIRIAN, juga ada di bincangkan haji selain haji menggunakan perkhidmatan LTH.
Tuan puan juga boleh melihat mesej terdahulu yg kebiasaannya akan di berikan untuk tempoh 2 hari dari tarikh penyertaan.

Jika ada sebarang pertanyaan berkaitan umrah khasnya umrah persendirian, sila kemukakan ke room ini, insyaallh jika soalan itu perlukan jawapan akan ada yg cuba menjawab jika terdapat ahli terdahulu di line.

Sebelum itu, menjadi amalan di sini bagi setiap warga PRM yang baharu di minta memperkenalkan diri. Oleh itu mohon tuan-puan yg baharu agar dapat memberi sedikit taarufkan .


Terima kasih

Penyelaras bagi PRM 4 ialah:
1. Pn Adil
2. Pn hamiz
3. Pn Zali
4. Pn Haffi
5. Pn Rosdi
6. Pn Izzat
Umrah Persendirian invited Ahmad Bustamam
Umrah Persendirian invited Ahmad Hazman Udzir

يحي سلام سمسوري
Assalamualaikum... semua terima kasih pd puan adil sebab add sy dalam group 8:15:31
8:15:31 PM
Duduk shah alam sek  XX
8:17:03 PM
Alhamdulillah dah di beri peluang oleh allah sampai di rumahnya yg mula 2tahun lepas . Mengerjakan umrah. 8:17:19 PM
Mula- mulia 8:18:15 PM
berharap di beri lg peluang. Kesana. AMIN

Adil
sama2 .Tn.

Fazid
Salam pn haffiz...if nak buat dummy flight date bila ye...sekurang kurang visa saya dapat.. boleh cadang datenya tak....tiket saya cfm 3 jun n balik 11jun...

Fazid
Umrah Persendirian 11/20/14


Tiada ulasan:

Catatan Popular



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Visitor Umrah Persendirian