Perhatian

Hadis Nabi Muhammad s.a.w :

"Satu umrah ke satu umrah menghapuskan dosa di antara keduanya, dan haji yang mabrur tiada balasan baginya melainkan syurga."
Blogger TIDAK menyediakan atau menganjurkan apa-apa pakej UMRAH mahupun pakej pelancungan bentuk lain. Sebarang maklumat yang di paparkan di sini adalah sekadar pandangan serta panduan mengikut pendapat admin dan pembaca jika ada pengunjung yang mengalami apa-apa kerugian akibat membaca blog ini adalah menjadi tanggungjawab pembaca itu sendiri. Sebarang komen dalam hal berkaitan umrah back packer adalah di alu-alukan bagi membantu rakan taulan melaksanakan UMRAH secara termurah, bagaimanapun janganlah komen yang boleh menyinggung perasaan mana-mana pihak. Terima kasih dan berkunjunglah selalu ke blog ini.

Malaysian Ringgit Calculator

Carian

Rabu, April 17, 2013

PERLINDUNGAN INSURANS BERKELOMPOK (TAKAFUL MALAYSIA) bagi jemaah

UMRAH PERSENDRIAN

JOMUMRAH sama-sama kita mengerjakan UMRAH dengan cara yang murah dan jimat. Anggaran perbelanjaan tidak melebihi RM3000.00 Jom sama sama kita mengerjakan Ibadat UMRAH tanpa mengambil untung dengan menggunakan syarikat penerbangan tambang murah. Sewa bilik sederhana yang boleh di cari di Mekah atau Madinah dan pengangkutan di Mekah dan Madinah secara bijaksana.



Insurans     
PERLINDUNGAN PELAN TAKAFUL BERKELOMPOK

(Bagi jemaah yang berumur 1-17 tahun pada hari penerbangan)

Perlindungan untuk kanak-kanak
Perbelanjaan pengkebumian (FE) RM 3,000
(Bagi jemaah yang berumur 18-65 tahun pada hari penerbangan)

Kematian kemalangan (AD) RM10,000

 Kematian Biasa (D) RM10,000
Keilatan Kekal Seluruh Tubuh Badan (TPD) RM 10,000
Manfaat Wad Hospital Akibat Sakit/Kemalanagan (HB)RM 50,00 sehari
(Bagi jemaah yang berumur 65-75 tahun pada hari penerbangan)
Kematian Kemalangan (AD) RM10,000

 Kematian Biasa (D) RM10,000

Perbelanjaan pengkebumian (FE) RM 3,000

**Tertakluk kepada kelulusan tawaran dan syarat-syarat Takaful Malaysia. Perlindungan adalah terhad kepada maksima 40 hari dari tarikh penerbangan

NOTIS : Pelan Takaful ini tidak melindungi jemaah daripada sakit, kehilangan wang, pembatalan atau kelewatan penerbangan atau kehilangan bagasi

Tiada ulasan:

Catatan Popular



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Visitor Umrah Persendirian