Perhatian

Hadis Nabi Muhammad s.a.w :

"Satu umrah ke satu umrah menghapuskan dosa di antara keduanya, dan haji yang mabrur tiada balasan baginya melainkan syurga."
Blogger TIDAK menyediakan atau menganjurkan apa-apa pakej UMRAH mahupun pakej pelancungan bentuk lain. Sebarang maklumat yang di paparkan di sini adalah sekadar pandangan serta panduan mengikut pendapat admin dan pembaca jika ada pengunjung yang mengalami apa-apa kerugian akibat membaca blog ini adalah menjadi tanggungjawab pembaca itu sendiri. Sebarang komen dalam hal berkaitan umrah back packer adalah di alu-alukan bagi membantu rakan taulan melaksanakan UMRAH secara termurah, bagaimanapun janganlah komen yang boleh menyinggung perasaan mana-mana pihak. Terima kasih dan berkunjunglah selalu ke blog ini.

Malaysian Ringgit Calculator

Carian

Follow by Email

Khamis, November 07, 2013

UMRAH ala Back Packer Termurah

Semasa saya googling dan Searching tentang UMRAH cara back pack, banyak maklumat yang di perolehi dari warga Indon, saya bukan bermaksud memuji warga Indon yang tabah mengerjakan UMRAH melalui cara ini, cuma sekadar teruja di atas keberanian dan kesungguhan mereka walaupun menghadapi sedidikit kekurangan kewangan. Forum yang saya maksudkan ini datang dari seorang surirumah Indon.

Kepada warga Malaysia yang telah Allah limpahkan rezeki berlimpah ruah, sama-samalah kita menanam niat untuk ketanah suci dan seterusnya mengerjakan UMRAH. Kepada yang kurang sedikit dari segi kemanpuan kewangan, cara UMRAH ala Back Packer adalah menjimatkan. Entri sebelum ini ada memaparkan perbelanjaan asas semasa di Mekah dan Madinah dengan bayaran RM1800. Dengan belanja senayak itu untuk meliputi penginapan, makan-minum dan pengangkutan semasa di Tanah Suci, ianya sangat murah dan lebih dari berpatutan. Bayangkan jika anda mendapat kos penerbangan sekitar RM900 yang pernah di tawarkan oleh AirAsia bagi sektor KUL/JED/KUL. Anda boleh kira sendiri berapakah jumlah yang akan anda belanjakan. Mungkin perbelanjaannya lebih rendah dari anda menlancong ke BALI ataupun ke Vietnam.
Catat Ulasan

Catatan Popular



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Visitor Umrah Persendirian