Perhatian

Hadis Nabi Muhammad s.a.w :

"Satu umrah ke satu umrah menghapuskan dosa di antara keduanya, dan haji yang mabrur tiada balasan baginya melainkan syurga."
Blogger TIDAK menyediakan atau menganjurkan apa-apa pakej UMRAH mahupun pakej pelancungan bentuk lain. Sebarang maklumat yang di paparkan di sini adalah sekadar pandangan serta panduan mengikut pendapat admin dan pembaca jika ada pengunjung yang mengalami apa-apa kerugian akibat membaca blog ini adalah menjadi tanggungjawab pembaca itu sendiri. Sebarang komen dalam hal berkaitan umrah back packer adalah di alu-alukan bagi membantu rakan taulan melaksanakan UMRAH secara termurah, bagaimanapun janganlah komen yang boleh menyinggung perasaan mana-mana pihak. Terima kasih dan berkunjunglah selalu ke blog ini.

Malaysian Ringgit Calculator

Carian

Khamis, Januari 30, 2014

Persediaan Awal UMRAH

1. Pembelian Tiket Airasia, ianya di lakukan semasa offer. Harga tiket yang di tunjukan adalah harga asas termasuk makanan dan barang 20kg x 2 orang masa ke Jedahh dan 20kg x 9 masa Jeddah ke KL.

Tiket penerbangan LCCT/Jeddah/LCCT


2.  Persediaan Passport Malaysia.
 
passport, arrival card, kad Suntikan Managistis

3. Gambar PP untuk VISA Umrah
Saiz Gambar PP untuk VISA (contoh)

VISA UMRAH

Proses visa umrah yang dilakukan oleh mana provider dilakukan secara cepat, namun demikian untuk menjaga perubahan peraturan yang sewaktu - waktu dikeluarkan oleh pihak Kedutaan Saudi Arabia, maka permohonan VISA UMRAH di hadkan satu bulan (1) sebelum tarikh di inginkan.

Visa umrah ini berlaku selama 30 hari setelah diterbitkan, bagi yg memerlukan tempoh mengerjakan umrah lebih lama perlu mengemukakan permohonan lain. 

4. Suntikan


Catatan Popular



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Visitor Umrah Persendirian