Perhatian

Hadis Nabi Muhammad s.a.w :

"Satu umrah ke satu umrah menghapuskan dosa di antara keduanya, dan haji yang mabrur tiada balasan baginya melainkan syurga."
Blogger TIDAK menyediakan atau menganjurkan apa-apa pakej UMRAH mahupun pakej pelancungan bentuk lain. Sebarang maklumat yang di paparkan di sini adalah sekadar pandangan serta panduan mengikut pendapat admin dan pembaca jika ada pengunjung yang mengalami apa-apa kerugian akibat membaca blog ini adalah menjadi tanggungjawab pembaca itu sendiri. Sebarang komen dalam hal berkaitan umrah back packer adalah di alu-alukan bagi membantu rakan taulan melaksanakan UMRAH secara termurah, bagaimanapun janganlah komen yang boleh menyinggung perasaan mana-mana pihak. Terima kasih dan berkunjunglah selalu ke blog ini.

Malaysian Ringgit Calculator

Carian

Isnin, Februari 24, 2014

Umrah cuti sekolah dec 2014 dengan Airasia X . Tiket RM1069 pergi-Balik sehingga 2 march 2014

JOM UMRAH. 

JOM UMRAH. UMRAH Persendirian / Back Packer 2014 cara yang termurah dan jimat. 

Anggaran perbelanjaan tidak melebihi RM3500.00 Jom UMRAH JOM UMRAH

Kebetulan banyak permintaan, jemaah ada kelapanga bagi mengerjakan umrah berbangding bulan yg lain, Umrah Musim Sejuk lebih menjadi kenyataan  (pertengahan November-Disember) dengan  VISA UMRAH (VisaUmrah telah dibuka). Kebetulan pula AA promote tiket termasuk sektor KUL-JED bermula hari ini hingga 2 march 2014 untuk beli tiket dan perjalanan 1 dec 2014 hingga 30 april 2015.
Pada bulan nov, dec, jan den fab adlah musim sejuk di Arab Saudi terutama di Madinah.

Cuti Sekolah lebih panjang (Cuti Akhir Tahun).
Cuasa nyaman (musim dingin di Tanah Suci dan dan musim sejuk ).
Masjidil Haram dan Masjid Nabawi lebih lengang,


Kaedah ini tiada pengajur, syaratnya kita beli tiket AA yg sedang promo RM1069 pergi-balik pada tarikh kita pilih dan bergabung dengan lain-lain kump yang sama tarikh dan cari pihak urus visa. Insyaalah Allah akan permudahkan. Ingat tiada penganjur rasmi dan kitalah sebagai penganjur.

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

salam. pernah buat ke cara begini. saya memang buat cara begini sejak 20 tahun lepas dari tahun 1994 lagi.

Tanpa Nama berkata...

ok. kalu nak balas ni e mail saya: naasiha@yahoo.com

Hamba allah berkata...

naasiha@yahoo.com

Terima kasih kerana meninggalkan email di ruangan ini.

Saya dan keluarga hanya buat sekali sehaja di awal tahun 2014. Perbelanjaan tidak lebih RM3K/pax sebab dapat tiket murah.

Kalau tuan sudi berkongsi ilmu tuan yang sangat luas dalam umrah persendirian, tuan boleh berkongsi di blog ini ataupun melalui forum di http://bicarathtl.forumms.net/t2352p80-umrah-persendirian-part-2#25883

Hamba allah berkata...

Tiket AA'x pada harga di atas tiada lagi.

Masa sekarang ada lagi satu syarikat penerbangan baru laluan terus KUL-JEDAH iaiatu NAS AIR. boleh buat pilihan samaada Airasia atau Nas Air. Kedua-dua adalah syarikat penerbangan tambang murah.

TQ

Catatan Popular



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Visitor Umrah Persendirian