Perhatian

Hadis Nabi Muhammad s.a.w :

"Satu umrah ke satu umrah menghapuskan dosa di antara keduanya, dan haji yang mabrur tiada balasan baginya melainkan syurga."
Blogger TIDAK menyediakan atau menganjurkan apa-apa pakej UMRAH mahupun pakej pelancungan bentuk lain. Sebarang maklumat yang di paparkan di sini adalah sekadar pandangan serta panduan mengikut pendapat admin dan pembaca jika ada pengunjung yang mengalami apa-apa kerugian akibat membaca blog ini adalah menjadi tanggungjawab pembaca itu sendiri. Sebarang komen dalam hal berkaitan umrah back packer adalah di alu-alukan bagi membantu rakan taulan melaksanakan UMRAH secara termurah, bagaimanapun janganlah komen yang boleh menyinggung perasaan mana-mana pihak. Terima kasih dan berkunjunglah selalu ke blog ini.

Malaysian Ringgit Calculator

Carian

Jumaat, Mac 14, 2014

DARIPADA JEDDAH KEPADA DUNIA TERMASUK KUALA LUMPUR

flynas telah merintis Pengangkut Kos Rendah Plus (LCC +) konsep perniagaan yang membolehkan syarikat penerbangan itu untuk menawarkan penumpangnya nilai tambah perkhidmatan yang dipacu, perjalanan udara antarabangsa tetapi mampu dimiliki di kedua-dua Kelas Perniagaan dan Kelas Ekonomi, sebagai sebahagian daripada program Laluan Penerbangan Global. Program ini akan memacu pertumbuhan masa depan flynas, kerana ia memperluaskan kehadiran di tiga benua - Asia, Afrika dan Eropah. 

Destinasi Global baru termasuk, London Gatwick dan Manchester di United Kingdom, Kuala Lumpur di Malaysia, Jakarta di Indonesia, Karachi, Islamabad, Lahore di Pakistan dan Casablanca di Maghribi.



Saptco
Tawaran NASAIR SAR999 KESELURUH DUNIA

Saptco
 Kul-Jed Kekerapan 3 kali seminggu

Saptco
Jakartar -Jedah 3X seminggu

* Terma dan Syarat
Tempoh tempahan untuk semua laluan 11 Mac 2014 to 17 Mac 2014
Tempoh perjalanan sehingga 31 Mei 2014

Penumpang Kelas Perniagaan akan dapat menikmati pengalaman dalam penerbangan yang sangat selesa dengan padang tempat duduk 60 " inci dan penuh rata katil- reclinable , sebagai tambahan kepada perkhidmatan hidangan panas dan minuman panas dan sejuk yang tidak terhad. Penumpang kelas perniagaan juga akan menikmati perkhidmatan -meningkatkan keselesaan seperti akses Lounge dan perkhidmatan Fast Track , percuma "Comfort Pack, hiburan dalam penerbangan dan hiburan iPad individu , surat khabar, memegang elaun bagasi murah hati (2 keping x 30kg ) dan tempahan penerbangan fleksibel dan penjadualan semula pilihan.

Penumpang Kelas Ekonomi akan menikmati perkhidmatan bernilai tinggi pada harga yang berpatutan dengan tempat duduk yang menawarkan 32 " inci padang tempat duduk, hiburan dalam penerbangan , membeli - atas kapal makan ( dengan keupayaan untuk tempahan awal pilihan pilihan makan) , fleksibel tambang yang termasuk peruntukan bagasi 30kg , keupayaan untuk pra- membeli keistimewaan seperti akses lounge , bagasi berlebihan, pengangkutan darat dan keselesaan pek, dan membeli dalam penerbangan tambahan atas kapal .


Tempahan Makanan

Kami menawarkan pelbagai salad, makanan snek dan hidangan panas boleh didapati untuk pra pesanan sahaja. Untuk pra-perintah, melawat mengurus tempahan saya untuk menambah permintaan anda untuk tempahan penerbangan anda.

Sila ambil perhatian makanan pra pesanan hanya terdapat jika ditempah sekurang-kurangnya 24 jam lebih awal perjalanan.


Saptco

Saptco

Saptco


Tiada ulasan:

Catatan Popular



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Visitor Umrah Persendirian