Perhatian

Hadis Nabi Muhammad s.a.w :

"Satu umrah ke satu umrah menghapuskan dosa di antara keduanya, dan haji yang mabrur tiada balasan baginya melainkan syurga."
Blogger TIDAK menyediakan atau menganjurkan apa-apa pakej UMRAH mahupun pakej pelancungan bentuk lain. Sebarang maklumat yang di paparkan di sini adalah sekadar pandangan serta panduan mengikut pendapat admin dan pembaca jika ada pengunjung yang mengalami apa-apa kerugian akibat membaca blog ini adalah menjadi tanggungjawab pembaca itu sendiri. Sebarang komen dalam hal berkaitan umrah back packer adalah di alu-alukan bagi membantu rakan taulan melaksanakan UMRAH secara termurah, bagaimanapun janganlah komen yang boleh menyinggung perasaan mana-mana pihak. Terima kasih dan berkunjunglah selalu ke blog ini.

Malaysian Ringgit Calculator

Carian

Isnin, Mei 26, 2014

Pengurusan Visa Umrah Persendirian

JOM UMRAH. UMRAH Persendirian / Back Packer 2014 cara yang termurah dan jimat. Anggaran perbelanjaan tidak melebihi RM3900.00


Bila kita berbincang pasal umrah persendirian, tentulah perkara utama yang menjadi topic adalah VISA UMRAH. Perkara ini jugalah yang menjadi punca utama kegagalan syarikat pengendali umrah untuk memberangkatkan para jemaahnya, di samping itu ada juga perkara lain seperti tidak dapat penerbangan.

Bagi para jamaah umrah persendirian, tentulah masalah tiket penerbangan tidak timbul di sebabkan mereka mendapatkan tiket terlebih dahulu terutamanya sewaktu ada offer ke Jeddah. Tempahan tiket dengan tawaran biasanya berlaku lebih awal dari tarikh penerbangan terutamanya seperti di buat oleh airasia   pada 24 feb 2014 dan tarikh terbang ialah dari ialah dari 1 dec 2014 sehingga 30 april 2015 (sila klik di sini). 



Perbelanjaan Umrah
Anggaran Perbelanjaan Awal untuk 6 orang
Zahafiz Travel
Zaahfiz Travel


Visa via Falcon Travel
FALCON Travel


YHA  Umrah
YHA TRAVEL

UMRAH Persendirian Berkaitan
  1. PERMOHONAN VISA BAGI UMRAH PERSENDIRIAN
  2. Umrah Persendirian Boleh Terlaksana Dengan Perbelanjaan Terendah
  3. Pengurusan VISA UMRAH di Kedutaan UAE di Indondesia
  4. Air Asia X Buat Tawaran Musim cuti Sekolah Dec 2014
  5. UMRAH Back Packer
  6. Perkhidmatan BAs SAPTCo  Madinah dan Mekkah

Tiada ulasan:

Catatan Popular



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Visitor Umrah Persendirian